[cstex] posecteni MiKTeXu bylo spatne Re: XL2

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Tue Apr 3 14:41:12 CEST 2007

Z logu to vypada, jako bz bzlo neco jeste pred \documentclass ale neni.

zde je vypis poslednich radku.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.1 ˙
     ţ\ d o c u m e n t c l a s s { r e p o r t }
? x

Here is how much of TeX's memory you used:
 7 strings out of 95388
 213 string characters out of 1186892
 45053 words of memory out of 1048577
 3274 multiletter control sequences out of 60000
 4403 words of font info for 15 fonts, out of 1000000 for 2000
 19 hyphenation exceptions out of 8191
 5i,0n,4p,55b,14s stack positions out of 5000i,500n,10000p,200000b,32768s
No pages of output.

Mate mozna pravdu s tim TeX. Soubory language.dat tam jsou dokonce 3! U vsech uz
 nejsou vzory pro nemecke ani francouzke deleni, presto po vygenerovani formatu
jsou v log uvedeny. Tedy logu prekladu soubotu. Log po vytvoreni formatu jsem
nenasel (nevim presne, kde by mel byt, ale u formatu nejsou).

Jiri Hospodka