[cstex] Off topic: prijemne prekvapeni od Adobe

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Apr 30 10:35:29 CEST 2007

Vazeni kolegove,
vlastni chybou jsem dospel k prijemnemu prekvapeni. Zjistil jsem, ze
pdftex umi vytvorit novy PDF, i kdyz je ten soubor otevren v linuxovem
Acrobatu 7. Jakmile se prepnu do okna s Acrobatem, vidim stale stary
PDF. Pokud bych chtel prejit na dalsi stranku, ktera neni v cache,
skonci to chybou pri cteni souboru. Spravne reseni je vsak pomoci
Ctrl-W zavrit soubor (tedy ne cely Acrobat), pak ten soubor nacist
znovu pomoci File/1, cimz se dostanu na 1. stranku. Zelenou sipkou,
kterou se vracim v historii o krok zpet, se dostanu na stranku, kde
jsem byl pred stiskem Ctrl-W. Neni to tedy automaticky refresh, ale je
to dobre pouzitelne.
--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/