[cstex] [Re: ConTeXt a plainovska makra a aplikace II. - zaver]

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Apr 27 20:21:44 CEST 2007

Dobry den.
Pan Olsak byl tak laskav a nahledl do logu, ktery byl vygenerovan
upravenou a opravenou aplikaci SCANCSV.TEX a shledal, ze by to mohlo byt
v poradku.

Vzhledem k tomu, ze ma pan Olsak vyhrady k nesystemovosti nasazeni jeho
aplikace v ConTeXtu a tudiz jej nechce zverejnovat ve svem archivu,
rozhodl jsem se pro zajemce o tuto aplikaci zverejnit demonstracni
ukazku ve svem archivu. Ukazka obsahuje vlastni aplikaci pana Olsaka s
minimalni funkcni ukazkou - souborem demo.tex, PDF vystup z aplikace a
pak 38 strankovy PDF dokument demonstrujici realne moznosti aplikace.

Zajemci o vyzkouseni jej maji zazipovan k dispozici na adrese
http://public.hajtmar.com/files/tex/scancsv-context-demo.zip (222KB).
Pokud by nekdo potreboval ziskat dalsi info o  moznostech atd., necht se
na mne obrati - rad poradim (vyuzivam tuto aplikaci uz asi 5let).

Jeste jednou panu Olsaskovi i vsem ostatnim, kdo se touto zalezitosti
zabyval mnohokrat dekuji.

Jarda Hajtmar