[cstex] mftrace a diakritika

Jan Svec honzas at kky.zcu.cz
Fri Apr 20 11:07:01 CEST 2007

Dobrý den,
pracuji na svojí diplomové práci, kterou píši v LaTeXu. Obrázky a
schémata kreslím v programu OpenOffice.org Draw a chtěl bych, aby
fonty v této grafice byly schodné s těmi v dokumentu. Ještě doplním,
že dokument generuji pomocí pdflatexu.

Použil jsem tedy příkaz: mftrace -f TTF cmr11 pro vygenerování
TrueType fontu a ten jsem následně zpřístupnil XServeru. Bohužel
vygenerovaný font obsahuje pouze 127 znaků a nikoli již znaky s
diakritikou.

Mohl by mi někdo, prosím, poradit řešení, jak dosáhnout toho, abych
mohl ve své grafice používat písma stejná jako v dokumentu?

Děkuji

--
S pozdravem
Jan Svec