[cstex] ConTeXt a plainovska makra a aplikace II.

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Wed Apr 25 10:06:32 CEST 2007

Petr Olsak wrote:

> A zde si prave myslim, ze komunikace mezi clovekem, ktery na instalovanem
> ConTeXtu produkuje logy, a clovekem, ktery ty logy cte, muze probehnout
> mimo konferenci, nebot se obavam, ze to bude vyzadovat nekolik iteraci.
>
> Zdravim
>
> Petr Olsak

Technická: Zde výjimečně s Petrem Olšákem nesouhlasím -- pokud mne mail
nezajímá, není nic snazšího, než jej přeskočit, avšak někdy i věci na
první pohled podružné mohou někomu třetímu přinést informaci, kterou by
tvůrce případného shrnutí takové debaty do postu pro konferenci v nich
ze svého hlediska nečekal a tudíž by ji pominul.

Pochopitelně je to především na těch, již ony experimenty budou
provádět, rozhodnou-li se vést celou komunikaci přes konferenci nebo
soukromě, avšak přimlouval bych se pro prvou možnost.

Navíc se tím zvýší podíl rozumných mailů oproti spamu. :-)

Hezký slunečný den,
Marcel Svitalský

P.S.: ConTeXtu nemaje testovat jsem nemohl.
--

  GPG public key
  http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD98EC83A