tetex a texlive na Debian testing

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Sep 15 15:58:01 CEST 2006

Jiri Zelinka wrote:
> Nainstaloval jsem si debian testing. Prijemne mne prekvapilo, ze v
> nabidce instalovanych balicku byl krome tetexu i texlive. Zkusil jsem
> tedy nainstalovat texlive, vybral jsem si potrebne balicky, ale kdyz
> jsem chtel vybrat i prosper, objevilo se, ze v zavislostech, ze
> potrebuje tetex. Nejsem si jisty, jestli je to skutecne pravda, nebo ty
> zavislosti muzu ignotrovat. Proto prosim o radu.
>
> Predem dekuji.
>
> Jiri Zelinka

Pouzival jsem prosper i ve starem emTeXu pro OS/2 a myslim, ze i v TL.
Nevidim zadny duvod, proc by to melo vyzadovat teTeX, krome standardniho
LaTeXu a PSTrics prosper nema zdne dalsi pozadavky, pokud je mi znamo.
Myslim, ze se tam volaji jeste balicky hyperref a seminar, ty jsou ale
snad uz standardne ve vsech distribucich.

S pozdravem,

Lubos Kloc