PdfTeX a vystup do DVI (potreba toggle grid)

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Sep 13 11:12:09 CEST 2006

Dobry den.
Tak tahle vec by se mi moc hodila..
Sam jsem to zatim s trefovanim na papir resil tak, ze jsem si napsal
mensi makro inspirovane clankem pana Chvaly a pak jsem si oscanoval
formulare do kterych jsem chtel neco vepisovat a hodil jsem to jako
"vodoznakovy" obrazek za text kterym tvoril pdfcsplainem. Presnost je
docela uchazejici ale prepinaci grid bych urcite casto upotrebil. Pokud
byste vas zpusob nabidl, rad bych se prihlasil..Uz hlavne z ciste
studijnich duvodu.. :-)

Jarda Hajtmar