Odsazeni odstavcu

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Mon Sep 11 12:31:49 CEST 2006

Jano Kula wrote:

> Dobry den,
>
> kazdy prvek je nutne resit v kontextu celkove graficke upravy. Pokud je
> odsazeni vhodne, tak na nem neni nic spatneho. Nejlepe balikem
> indentfirst.sty, jak jiz bylo uvedeno.
>
> Jano Kula

Dobry den,

Az donedavna som si myslel, ze odsadzovanie prvych odstavcov je
typickym znakom Wordovskej typografickej (ne)kultury. Ludi, co si
zvykli na TeX rusia odsadene prve odstavce a naopak. Asi je to podobny
problem, aky mali Big-endiani a Little-endiani. Obe riesenia su rovnako
dobre, ale problem nastava, ked kazdy hudie svoju vlastnú nôtu.