PdfTeX a vystup do DVI (potreba toggle grid)

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Sep 11 09:45:12 CEST 2006

Michal Růžička napsal(a):

> Dobrý večer,
>
> osobně při překladu LaTeXových dokumentů nepíšu požadavek na výstupní formát
> přímo do zdrojáku dokumentu, ale až při překladu zadávám pdflatexu argument
> -output-format=pdf nebo -output-format=dvi. Je to dle mého názoru čistější
> řešení (výstupní formát je otázka okamžité preference, nemělo by to být uvedeno
> ve zdrojovém textu). Nepomůže ani explicitní zadání tohoto argumentu při překladu?
>
> S pozdravem
> Michal Růžička

Dekuji vsem za odpovedi.
Explicitni zadani argumentu pri prekladu nepomuze. Pokud se mi to
podari, tak se pokusim dat dohromady nejaky minimalni priklad. Bohuzel
momentalne je ten dokument docela rozsahly, takze najit v nem
potencialni problem pro mne nebude moc jednoduche. Pokud jde o Gsview
tak zkusim co to umi ..

Diky Jarda