Instalace MikTex 2.5 + cestina

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Oct 5 18:26:50 CEST 2006

2006/10/5, blahetal at atlas.cz <blahetal at atlas.cz>:
> Jo uz to jde, stacilo pridat jiz zde nekolikrat zminovane
> "-tcx=csp1250cs.tcx". Zajimave je (aspon pro me), ze nejaky cesky znaky to
> zobrazilo dobre, ale nejaky zase ne.
> Jinak vsem dekuji za pomoc.

Ono to asi defaultne ma cestinu/slovenstinu podle mezinarodni normy
ISO-8859-2, ktera se od te microsofti lisi jenom v nekolika pismenech.
Standardni LaTeX neprovadi konverzi vubec (pokud ji nezapnete pomoci
tcx). Kodovani CS fontu se v horni pulce shoduje se zminenou normou
ISO, takze pri vstupu ve windowsovem kodovani to dopadne hodne podobne
(mozna uplne stejne).

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/