Instalace MikTex 2.5 + cestina

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Oct 4 09:41:23 CEST 2006

2006/10/4, Jiri Zelinka <zelinka at math.muni.cz>:
> Chtelo by to log cely, tam se nejlip pozna, co se vlastne provadi.
> Pripadne uvedte i spousteci davku.
>
> Jiri Zelinka

Mate v dokumentu jine kodovani, nez je nastaveno ve formatu prip. v radku
%& -tranclate-file=neco.tcx

Pro Windows (pokud to vidite spravne napr. v notepadu) potrebujete cp1250-cs.tcx

csplian ma obvykle defaultni kodovani prislusne platformy v sobe.
Pokud mate encTeX, mel by se pri generovani formatu csplain nacitat
soubor enc-w.tex (vim, kde se to nastavuje v TeXLive a v teTeXu,
MikTeX do detailu neznam).

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/