TexLive2005 pridavani balicku

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Wed Nov 22 21:28:16 CET 2006

On Wed, Nov 22, 2006 at 09:13:18PM +0100, marcel.pavlicek at seznam.cz wrote:
Dobry den,

> prosim o radu s pridavani balicku do Texlive2005. Situace je nasledujici:
> pouzivam  DVD Live (nedaval jsem full instalaci) na linuxu. Potrebuju
> balik chessfss, ktery neni na dvd, takze jsem ho stahl z archivu a podle
> README spustil latex chessfss.ins. Vygenerovane soubory jsem dal do
> /usr/local/texlive/texmf-local/tex/latex/chessfss, kde TEXMFLOCAL =
> /usr/local/texlive/texmf-local. V chessfss/ je chessfss.sty a dalsi
> adresare: enc/ s .def soubory, skak/ a skaknew/ s .fd soubory. Pote jsem
> spustil mktexlsr:

> [...]

Dle vyse uvedeneho, jak uz bylo zmineno, Live konfigurace nehleda
v /usr/local. Reseni jsou minimalne dve:
- bud si soubory nahrajete do vyse uvedenych texmf stromu, ktere
  se aktualizuji pri mktexlsr implicitni Live instalace
nebo
- si zeditujete svuj texmf.cnf soubor, kam pridate hledani
i v usr/local/texlive, nastavite promennou TEXMFCNF na adresar
s timto novym konfiguracnim souborem, napisete mktexlsr,
overite, ze se vygeneroval ls-R soubor pro /usr/local/texlive
a radostne se date do prekladu.

S uctou a pozdravem

Petr Sojka