pomaly preklad - vyriesene!

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 22 06:55:29 CET 2006

On Tue, 21 Nov 2006, Robert Marik wrote:

> Mimochodem: Ten trik s multido zpusobil i to, ze u demonstracnich souboru
> tractrix*.pdf, kam vkladam stejnou animaci pro ukazku sestkrat za sebou,
> jenom s jinymi parametry, klesla velikost na tretinu.

Ja Vam poviem (napisem) uplnu bombu! Ja som ten electron.pdf pustil
na jednu stranu 15 krat (!) a ide to akoby nechumelilo! Pri animfig
to ledva hrkotalo na mojej masine raz. No parada. Uspora velkosti
suboru obrovska. Preklad prebehne, akoby som to prekladal iba raz!

Prelozeny jeden krat, velkost   2 323 466
prelozeny 15 krat               2 358 670

No uzasne! Pridalo sa iba nieco cez 35 Kb! Vazeni, toto uz nie je
sranda. PowerPoint mozno bude trpaslik. A ked im poviem, ze im to
za par sekund vlozim aj do WORDovskeho dokumentu....... Ide to
bez najmensich problemov (aj niekolko sa da zvladnut za par sekund).

> Tak bud si clovek zvykne, ze jsou veci mezi nebem a zemi, nebo si
> nastuduje ten clanek o kterem tu psal pan Kuben :-)

Vsak uz to funguje, mne to bohato staci.

> Jeste me napadlo s tou animaci v pozadi pres celou stranku: asi bude
> potreba zablokovat tooltipy, aby nerusily {prikazy /TU(......)} a jestli

Zatial mi to nevadi. Uz mi to funguje. No parada. To som este nikde
nevidel. Ani v PowerPointe to mozno neide (na 100% neviem, neskusal som).
Mozno, ze bez problemov prejdem na druhu stranu, to este vyskusam.
Momentalne chcem tu uputavku (mam dojem, ze to aj uputa) spravit
a rozposlat to kolegom, som zvedavy. Tu v kancelarii gulili ocami.
Ta bude mat len jednu stranu. Iba text bude stat (urcita cast textu
sa bude hybat, niektora cast sa bude triast, blikat, no hroooza).

Tie spominane vodoznaky by sa mohli aj takymto sposobom vlozit (teda
ako animacia jedineho obrazka - pdfanim neprotestuje), a je to
vybavene.

Zdravim
Ladislav Bitto