co strana to subor + dotaz na osirele

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Nov 20 15:43:52 CET 2006

V Mon, 20 Nov 2006 14:14:08 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> Zdravim,
>
> tak dnes som nemal vela casu. Asi 30 min. som pozeral tie Vase ukazky.
> Ta druha adresa je asi zla (k pdfanim-patch.zip), ale pri prikladoch

Ta druha adresa je www.mendelu.cz/user/marik/latex/pdfanim-patch.zip
ale je to vlastne jenom sbaleny ten adresar pdfanim-patch

u toho "zeleneho tlacitka": dival jsem se na to a v tom javascriptu by na
konci mel byt asi jeste strednik tj ....\JS{#1cnt = #2;}.....
Sam se divim ze to jelo i bez neho, asi to tam nekde vyhodilo chybu
kterou vsak uzivatel adobe readeru nevidi.

R.M.