co strana to subor

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Wed Nov 15 13:47:08 CET 2006

Robert Marik wrote:

> [...]
> zapotil - dobrou hodinu, protoze cist cizi makra je fakt nekdy neprijemne.
> Horsi uz muze byt jenom cist makra sam po sobe :)
>
> Kouknete se na www.mendelu.cz/user/marik/latex a na soubor
> pdfanim-modified.zip. Po rozbaleni dostanete pdfanim, jak jsem jej stahl z
> webu, soubor trac.pdf s obrazkama do animace a soubor tractrix.tex. V tom
> souboru mezi znackami  ---- cut here ---- jsou predefinovane prikazy,
> ktere umoznuji pouzit pdfanim i pro vkladani animaci, ktere jsou vsechny v
> jednom souboru. Autor balicku zrejme nevedel o pouziti parametru page pri

Pekny den pane Mariku,

ackoliv jsem pdfanim zatim nepouzil, jde urcite o uzitecne rozsireni.
Myslim, ze by stalo za pokus navazat kontakt s autorem pdfaminu a
domluvit s nim zacleneni vasi zaplaty. Tim se rozsiri do standardnich
distribuci a uzitek budou mit vsichni uzivatele.

S pozdravem
Vit Zyka

> [...]
> checkboxy, rozbalovaci nabidky a podobne veci. Ale urcite by se dalo
> doplnit policko, kam si uzivatel napise nejakou hodnotu, treba na kolik
> procent filmu ma animace skocit a tlacitko ktere to poskoceni zaridi. To
> by ale clovek musel prostudovat ty javascripty, ktere autor pouzil na
> posouvani animace a dopsat tam dalsi. Anebo by se dalo vyplnit zahlavi
> malyma checkboxama, ktere se budou zaskrkavat jak animace pobezi a pokud
> uzivatel na nektery z tech checkboxu klikne, tak tam bude nastaveny
> JavaScript ktery hupsne na pozadovane misto. Ale to druhe reseni by asi uz

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com