PDF, pdflatex a pruhlednost

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Nov 7 10:43:47 CET 2006

> Spatne jste se dival, cela kapitola 7 referencniho manualu je venovana
> pruhlednosti (transparency). Jak je to v Java Scriptu nevim.

Dekuji. Tu kapitolu jsem pochopitelne videl, ale zdalo se mi ze tam jsou
nejake snad vzorce na michani barev tak jsem to moc nestudoval. Me by
zajimalo, jestli, kdyz vytvorim formularove policko s cernym pozadim,
jestli se pozdeji da pomoci javascriptu to pozadi zpruhlednit. Umim to
policko vypnout, vybarvit jinak nebo zpruhlednit na 100 procent, ale
nenasel jsem jakym prikazem (v javascriptu) se da nastavit a prenastavit
pruheldnost.

Kazdopadne dekuji i za ten odkaz na clanek v casopise.

Robert Marik