longtable & LTLeft & LTRight

AdaMcPetr petr.adamek at antek.cz
Thu Nov 9 16:04:50 CET 2006

Dobry den,
	používám balík longtable a některé tabulky jsou o něco širší než
vysázený text a jsou tudíž posunuty doprava. Protože nechci hýbat
globálně s šířkou textu, hledal jsem nějaký způsob jak posadit na střed
i tabulky které jsou širší než text. Zatím jsem použil toto:

\LTleft=-1in plus 1fill
\LTright=-1in plus 1fill

což pokud to dobře chápu vysází na střed i tabulky o dva palce širší
(bez hlášky o přetečení).

otázka je zda je to hack, nebo je to správné (la)texové řešení,

PS: teď neřeším pravidla sazby, ale čistě čistotu z hlediska (la)texu