TeX a PostScript v grafike

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 2 06:40:53 CET 2006

On Tue, 31 Oct 2006, Vit Zyka wrote:

> Jde bud o texpoint http://texpoint.necula.org/
> nebo zrejme novejsi
> TeX4PPT http://www.ecs.soton.ac.uk/~srg/softwaretools/presentation/TeX4PPT/

dik za adresy, ulozil som, mmozno kolegom to zide.

> Osobne s nim nemam zadnou zkusenost, PPT nevlastnim. Vim vsak, ze
> nekteri kolegove z CMP texpoint zacali pouzivat namisto prezentacniho
> stylu pro pdftex sitemu na miru a chvali si to. Pry je prezentace mnohem
> rychleji vytvorena.

To moze byt, lebo pisat rovnice priamo v PP je trosku "nemotorne".

> Nekteri jini to zkusili a sli od toho...

Ja to ani neskusim, lebo ten sposob, ktory som opisal je celkom dobry.
Zdroj mi zostane v subore (v tom istom adresari ho vytvorim), hocikedy
mozem modifikovat a opraveny vlozit do PP. TeXujem v oblubenom editore,
v ktorom to ide bleskurychle a mam k dispozicii cely (La)TeX. Takze si
tam odladim cokolvek a rychlo prenesiem do PP. Ja som uz vytvaral cele
prezentacie v LaTeXu, ktore som za par sekund dostal do PP.

Zdravim
Ladislav Bitto