Dolní index

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 26 12:42:00 CEST 2006

On Fri, 26 May 2006, "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." wrote:

> ... Je článek (resp. příslušný zpravodaj) o psaní chemických vzorců
> rovněž ke stažení někde na webu? Nebo je jeho dostupnost vázána na
> členství v CSTUG?

Zpravodaj je pouze pro cleny, v PDF se uvolnuje s rocnim zpozdenim (pokud
nejsou s tvorbou PDF nejake potize, pak se zverejnuje pozdeji). Pokud se
stanete clenem behem letosniho roku, mate narok na cislo 1/2006 zpetne a
bude zaslano po zaplaceni clenskeho prispevku. Vice informaci je na
www.cstug.cz

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz