tex4ht a cestina

Antonin Karolik karolik at seznam.cz
Tue May 23 12:15:33 CEST 2006

Dobry den,

bohuzel vcera muj prispevek kvuli znakum s diaktitikou, ktere tam navic
vlozil outlook express, nedosel, takze ted uz to sna bude ok.

Podobnym problemem jsem se kdysi zabyval, bohuzel pro Vas me tehdy zajimalo,
jak TeX4ht rozchodit pod windows s MiKTeXem (resp. s proTeXtem), jak v
TeX4ht rozchodit cestinu na Linuxu bohuzel nevim. Nicmene se mi podarilo
"zprovoznit" i znaky v ISO-8859-2, a to bez nutnosti zavadeni Babelu. Pokud
Vas bude zajimat muj postup ve windows, pak mi dejte vedet. ;-]

S pozdravem

Antonin Karolik