tex4ht a cestina

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon May 22 20:15:50 CEST 2006

Dobry den, nekde jsem cetl ze je potreba pouzit babel a mohu potvrdit ze
s babelem je to bez problemu (pouzivam kodovani ISO 8859-2 a vysledek
prekladu takoveho jednoducheho souboru si muzete prohlednout na
http://old.mendelu.cz/~marik/aplikace/aplikace.html ).

Moc pekne ten html kod nevypada, ale prekladal jsem jenom s beznymi
parametry (mozna jenom htlatex bez parametru, uz si to nepamatuju). Jinak,
kdysi kdyz jsem se s tim hral tak pekne behalo i MathML, ale nikdy jsem
nic nedostal do openoffice, at jsem delal co jsem delal (pod win i
linuxem)

pekny den. Robert Marik