Sesitova vazba

Petr Dusek Petr.Dusek at unob.cz
Tue May 16 13:54:30 CEST 2006

josef novak wrote:
> Zdravim vsechny,
> rad bych vedel, da-li je dostupne nejake reseni, jak v TeXu zaset sesit. Jde mi o to, aby stranky na
> vystupu vyly usporadany tak, ze je budu moci dat dohromady "sesitovou" vazbou (tzn. papiry prehnout
> napul a vlozit do sebe). Tiskarnu, ktera zvladne to zvladne vytisknout mam. Potrebuji jen vhodne usporadat
> stranky na vystupu.
>
> Dekuji za kazdou radu.

    Osobne pouzivam (v Linuxu) tento skript:

dvips -f -t A4 main.dvi > A.ps
psbook A.ps B.ps
psnup -2 B.ps C.ps
ps2pdf -sPAPERSIZE=a4 C.ps brozura.pdf
rm -f A.ps
rm -f B.ps
rm -f C.ps

    Vstupem je soubor "main.dvi", vystupem pak "brozura.pdf" - nic
komplikovaneho v tom nemam.

    Jiste to jde i jednoduseji, ale tohle bylo prvni, co me napadlo, a
funguje mi to spolehlive :-)

  PD.