Precnievajuce vzorce.

Marian Lekavy lekavy at fiit.stuba.sk
Tue May 16 12:28:39 CEST 2006

Dakujem.
TeX rozdeluje vzorce okolo znamienok, ale ja potrebujem skor nastavit,
aby cely vzorec (resp. jeho nerozdelitelnu cast) dal automaticky na novy
riadok tak, aby tato cast neprecnievala.
Priklad je $\{MAB(S_{init}, S_{final})\}$, kde nie je ziaduce aby sa
rozdelila cast pred ciarkou, ale kedze je ta cast dost dlha a precnieva
zo stlpca, bolo by dobre, aby bola na novom riadku. TeX mi to
automaticky nespravi, pravdepodobne preto, aby na riadku neostali prilis
dlhe medzery medzi slovami (text je v pomerne uzkych stlpcoch). Ja by
som na druhej strane skor akceptoval dlhsie medzery medzi slovami, nez
text vycnievajuci pol centimetra zo stlpca.

S pozdravom,

Marian Lekavy