Titulni strana

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 9 14:51:20 CEST 2006

On Tue, 9 May 2006, Oldrich Svec - FSV wrote:

> Dobry den.
>
> Neexistuje nejaka pripravena knihovna (sty) pro tvorbu titulni strany?
> Vim ze existuje "titlepage" ale vzhledove je to nic moc... Nebo pokud
> byste znali nejaky tutorial (i v anglictine), kde by popisovali tvorbu
> titulni strany v latexu, moc by mi to pomohlo.

Vubec netusim, jestli neco takoveho existuje, a vlastne me ani nenapadlo,
ze bych neco takoveho mohl v zivote potrebovat. Bylo by hodne smutne,
kdyby vsechny tiskoviny vypadaly graficky stejne. Dokonce by takove knihy
byly neprodejne. Titulni stranu i obalku vzdy resim individualne, nemam na
to zadna makra, proste velikost pisma zadavam primo, obcas modifikuji
kerning, protoze v nazvu to vypada trosku jinak nez v textu, svisle mezery
delam pomoci \vspace. Jine je to napr. u Zpravodaje, kde je obalka porad
stejna, jen se meni cislo, rok a obrazek. V tomto pripade je obalka
vytvorena komplikovanym makrem, kde menim nekolik parametru.

Sazim tez knihy z edicni rady, ktere maji vypadat hodne podobne. Mam makra
na ruzne casti tech knih, ale titulni stranku a obalku stejne resim
individualne. Meni se totiz take delka nazvu, nekdy ma nazev podtitul,
meni se take pocet autoru, takze prefabrikovane makro pro vsechno proste
udelat nejde.

> Za rady dekuji,
> Oldrich Svec

Zdenek Wagner