\tableofcontents + encTeX, mozne reseni

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 23 10:04:34 CEST 2006

Vazeni kolegove,
mam jeden namet k reseni meho vlastniho problemu. Jak znamo, informace do
obsahu se zapisuji makrem \addcontentsline. Prislusna informace putuje
nejprove do soubor.aux v \argumentech makra \@writefile, a teprve pak se
dostane do soubor.toc. Protoze soubor.aux mel cestinu spravne v UTF8,
zkusil jsem predefinovat \@writefile takto:

\let\zw at writefile\@writefile
\def\@writefile#1#2{{\mubyteout0 \zw at writefile{#1}{#2}}}

Po teto uprave se mi obsah vygeneruje se spravnou cestinou. Mne se to
prihodilo v cslatexu, ale predpokladam, ze v normalnim LaTeXu pri
prekodovani z UTF8 pomoci encTeXu bude problem stejny. Bylo by tedy vhodne
vyresit tento problem komplexne. Zda se, ze zalezi na tom, zda konvertuji
8bitove kodovani pomoci TCX tabulek, nebo UTF8 pomoci encTeXu, a podle toho
musim predefinovat jedno vnitrni makro ve svem souboru, coz neni zrovna
dobre reseni. Kdyz totiz poslu zdrojak sveho dokumentu, na nemz jsem
pracoval v OS/2, svemu spoluautorovi, ktery si jej iconvem prekonvertuje do
UTF8, aby jej mohl editovat na svem OS, jeho (cs)latex bez vyse uvedene
upravy nevygeneruje spravne obsah. Zatim jsem nezkousel rejstrik, ale
vzhledem k tomu, ze se do soubor.idx zapisuje primo, nemusel by v tom byt
problem.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz