\limits ve vzorcich

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun May 21 12:15:29 CEST 2006

Dobry den
On Sun, 21 May 2006 plisna at yahoo.com wrote:

> ahoj,
>
> chtel jsem se zeptat, zda-li se neda nejak nastavit \limits pro sazbu
> vzorce na radek nejak pro cely dokument, abych u kazdeho integralu
> nemusel psat $\int\limits ...$. Nastavit sazbu indexu u rovnic na radek
> (tedy $$\int ... $$) neni problem (pomoci hlavicky v nastaveni
> \usepackage), ale s timto si nevim rady.

Pokud to ma byt pro jeden konkterni operator tak treba takto
\let\puvodniint\int
\def\int{\puvodniint\limits}

Pokud to chcete pro cely dokument tak treba takto
\everymath{\displaystyle}

Nedavno se tu ale resilo jestli to je vhodne (z hlediska estetiky)
pouzivat nebo ne. Ja to pouzivam treba na slidy, pridavam tam jeste
\color{neco}, aby ta matematika byla barevne a sla lip videt..

Ale podle me by treba ten integral mel byt sazeny vzdycky jako
\nolimits, protoze je to takovy sikmy symbol a pracuji tam nejake korekce
na dolni a horni mez. Pokud se Vam teda nejedna o dvojnasobny integral.

pekny den. R.M.