XEmacs + AUCTeX => jak na CSLATEX?

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Fri Mar 31 11:00:13 CEST 2006

On Fri, 31 Mar 2006 09:02:10 +0100
  Oldrich Svec - FSV <oldrich.svec at seznam.cz> wrote:

> Dobry den,
> tak radky jsem do souboru doplnil ale nevim kde v
>Xemacsu najit toto:
>
> Súbor tex.el dáme v emacse skompilovať: menu Emacs-lisp
>-> Byte compile this file. Tento súbor treba mať
>odložený, keby ho AUCTeX prepísal.
>
> Dekuji za radu

Lutujem, ale nemam teraz pristup k Xemacsu. Predpokladam,
ze niekde v menu. Snad sa niekto ozve, kto s Xemacsom
robi.

V najhorsom pripade sa treba pozriet do adresara, kde je
tex.el a tex.elc. A potom tex.elc vymazat. Bude to citat
trocha dlhsie, kedze .el je zdrojovy subor, ale bude to
citat ten spravny subor. Pravdu povediac, kedze ale Xemacs
nepouzivam, neviem, nakolko je tato rada spravna. V GNU
emacse by to tak islo.

M. Fikar