astro fonty

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 24 13:54:08 CET 2006

On Fri, 24 Mar 2006, Zdenek Wagner wrote:

> Ono staci napsat jeden prikaz, zmacknout ENTER a za par sekund je
> vysledek. Dokonce umim vygenerovat i sadu fontu, udelal jsem si na to
> perlovsky skript. font astro mam temer jiste v pocitaci nainstalovany,
> takze ani nemusim nis stahovat.

OK. Dakujem, tesim sa, ze to pojde. Tak zatial ich nebudem kreslit.
Tych pripomienok sa nahromadilo, ale snad ta reklama TeXu stoji zato.
Ked som to uz zacal, tak som nemohol odmietnut tie upravy.

Prelozil som to aj do madarciny a prvy clovek, ktoremu som to
poslal (nevedomky som ho len tak vybral z dajakeho menneho zoznamu)
je jeden z organizatorov EUROTeXu....

Zdravim
Ladislav Bitto