astro fonty

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 24 13:15:27 CET 2006

On Fri, 24 Mar 2006, Kornel Csach wrote:

> Myslim si ze cas straveny ucenim sa pouzivat ttf fonty v pdfTeX-u je
> uzitocnejsie staveny ako rucne konvertovanie MF->PDF.

To mozno, ale ja uz asi nikdy neprejdem na PDF. Tych par rockov uz
zostanem pri LaTeX209. Tie planetky som robil v starom LaTeXu
cez FORTRAN->LaTeX209->dvips->gs a prerobit to do PDFLaTeXu asi nejde.
Je to programovane do PS. Ale mate pravdu PDF ma buducnost,
co mi v PS chyba je priehladnost. Ja uz malo pisem, vacsinou len
vyrabam obrazky, je to tiez dobra zabava.

Zdravim
Ladislav Bitto