DVI problem s diakritikou

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Mar 17 19:51:58 CET 2006

On Fri, Mar 17, 2006 at 05:01:59PM +0100, piper at MAIL.MUNI.CZ wrote:
> Lidicky pomooooooc :)
> Dostal jsem dvi soubor bez zdrojaku a projel jsem to uz trema verzema TeXu
> a vsechny mi spatne zobrazuji diakritiku. Nevim zda neni vadne to dvi,
> podivejte se zda se to nekomu povede rozlousknout. Ten dvi soubor jsem
> vystavil na http://is.muni.cz/de/72582/GREG.DVI
Na http://www.fi.muni.cz/~sojka/GREGCM.DVI mate verzi toho dokumentu
pouzivajici pouze Knuthovy CM fonty. Vytvoril jsem ji programem
dvicopy s pouzitim Seveckovych cs* virtualnich fontu nad CM ze zacatku
devadesatych let (pote tytez nazvy fontu Petr Olsak pouzil pro tzv. CSfonty
prejmenovanim z Horakovych nazvu Novakovych nevirtualnich puvodnich českých
MF fontu, navic v jinem kodovani). Snad jsem to moc nezamotal.

Pekny vikend
Petr Sojka