prepinac latex/pdflatex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 10 17:15:34 CET 2006

On Fri, 10 Mar 2006, Petr Olsak wrote:

> Problem je v tom, ze uz nejakou dobu jede v novych distribucich vsechno na
> pdf*texu at se to jmenuje latex nebo pdflatex. Pro potrebu odliseni
> cslatexu od pdfcslatexu a csplainu od pdfcsplainu jsem pak musel do
> cslatex.ini a csplain.ini pridat dodatecny kod (oznaceny poznamkou
> % added in Feb. 2005) a v nem jsem mimo jine (po zjisteni, ze se
> jedna o non-pdf format) psal:
>
> \let\pdfoutput=\undefined

Ani to neni stoprocentni reseni. LaTeXistum je existence \ifx zamlcena a k
testovani existence maker se doporucuje \@ifundefined{pdfoutput}, coz je
ekvivalentni zapisu \expandafter\ifx\csname pdfoutput\endcsname\relax
Obvykle vsak \undefined je neco jineho nez \relax, takze se podminka vzdy
vyhodnoti, jako by se pouzival pdflatex.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz