Par dotazu zacatecnika

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Mar 10 15:20:22 CET 2006

> To neni tak jednoduche, protoze sirka sloupce se nastavi podle nejsirsiho
> objektu, pricemz roztazitelnost se ignoruje. Sirka \dotfill je tedy z
> hlediska konstrukce tabulky nulova. V LaTeXu se da pouzit sloupec typu
> p{5cm}, ale pak bych musel sirku urcovat rucne metodou pokusu a omylu.
> Resenim je balicek tabularx. Zkuste si nasledujici kod (snad Vam dojde
> cestina spravne, v nejhorsim pripade si ji domyslite):

Dobry den, to se priznam, ze me take zajima. Premyslel jsem nad tim, jestli
pomoci nastavovani \tabskip a pomoci \span by to neslo udelat primo v jednom
\halign to \hsize
ale zatim nejsem uspesny a ani nevim, jestli to lze. Neznam, jak to dela
LaTeXovske tabularx, ja pouzivam v plainu kod podobny tomuto:

\setbox0\hbox{\vbox{\halign{#\cr Jméno:\cr Příjmení:\cr Stav:\cr}}}
{
\advance\hsize-\wd0
\hbox{\box0\vbox{%
  \hbox to \hsize{\dotfill}%
  \hbox to \hsize{\dotfill}%
  \hbox to \hsize{\dotfill}}}
}

A zajimalo by me samozrejme, jestli to lze snaz... Nevite prosim nekdo?

Milan ancura