Par dotazu zacatecnika

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Mar 10 11:12:26 CET 2006

Zdenek Wagner wrote:

>Tady Vas nechapu, \dotfill dela presne tohle. Nezapomnel jste, ze za
>\dotfill musite ukoncit odstavec, nar. vynechanim prazdneho radku? Pokud
>se Vam nelibi mnoho prazdnych radku, napiste \dotfill\par.

\dotfill JE dynamicka mezera.
Ja bych to chapal asi takto:
\hbox to \hsize{Jmeno\thinspace\dotfill\thinspace Josef}
\hbox to \hsize{Prijmeni\thinspace\dotfill\thinspace Novak}
\hbox to \hsize{Neco dalsiho\thinspace\dotfill\thinspace \LaTeX ista}

(v plainu se da pouzit \line{} misto \hbox to \hsize, ale v LaTeXu to
asi nejde).

Pokud chcete i ty texty na prave strane mit zarovnane vlevo, musite pouzit
\halign nebo neco podobneho (prostredi \tabular v LaTeXu??).

S pranim uspechu,

Lubos Kloc