[bug?] pdfcsplain, farba textu a zlom strany

t.dubaj at connected.sk t.dubaj at connected.sk
Sun Mar 5 00:30:57 CET 2006

"David Necas Yeti napísal(a):

> Vypadá to, že se strana zlomí mezi \pdfliteral a #1. Zkuste
> přidat \nobreak kolem #1 (nebo raději zkusit \hbox{\modra{...}},
> protože to je jistota, pravidla zlomu na \pdfliteral neznám).
>
> Yeti
>

> --
> That's enough.

Fungujeeeeee!!!!!!! Velka vdaka!! Naozaj vcelku primitivny problem (je
vôbec mozne, aby tex "zlomil" medzi prikazom a argumentom? Vzdy som si
myslel, ze TeX lame uz len vysadzany text s "vykonanymi" prikazmi), ale
nikdy by ma to nenapadlo. Ja uz som mal nocne mory o prepisovani
\output...

Este raz vdaka.