vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 3 11:32:44 CET 2006

On Fri, 3 Mar 2006, Robert Marik wrote:

> Dobry den, velice hezké,

Diky. Mozem povedat, ze v mojom okoli som prekvapil vsetkych, nechceli
ani verit, ze som to vyrobil TeXom.

> ale na me to bliká a není to plynulé!

Ja mam 3GHz procesor 1G operacnej pamate, 128MB graficku kartu...
Mne to vobec neblika ani ked to zvacsim na celu obrazovku (vtedy sa
to trosku spomali). Mam tam nastavene 40milisekund, teda to ma cele
trvat 1200 * 40 ms = 48s. Pozeram to vo WIN XP.

> Ale asi
> bude problém v mým Acrobatu, protože mám SUSE a na Linux je to prý
> nešikovně naportovaný. Ale chtěl bych se zeptat, jestli mají ostatní
> Linuxáři podobný problém.

Snad sa niekto ozve ja nemam Linux (iba podprogram linus  :-)  ).

> moje pokusy:
>
> http://old.mendelu.cz/~marik/cimrman.pdf
> http://old.mendelu.cz/~marik/videa/video-limita.pdf

Dakujem, pozrel som, pekne strany, pekna uprava. No po "play" mi to
strasne blika, az hroza - aj som sa zlakol.

Niekedy stiahnem AR7 a uvidim, ci aj tam to bude tak strasne blikat.

> V každým souboru je pár animací ale jsou to jenom takove hlouposti.

Zabava musi byt, je to vraj zdrave.

Zdravi
Ladislav Bitto