vektorovy film s TeXom

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Mar 3 10:31:40 CET 2006

Dobry den, velice hezké, ale na me to bliká a není to plynulé! Ale asi
bude problém v mým Acrobatu, protože mám SUSE a na Linux je to prý
nešikovně naportovaný. Ale chtěl bych se zeptat, jestli mají ostatní
Linuxáři podobný problém.

> Chcel by som sa teraz opytat, ci ma niekto nieco podobne (vytvorene
> Metapostom, PDFTeXom - proste TeXovymi nastrojmi) a mohol by to dakde
> vystavit, rad by som to pozrel (mozno aj viaceri).

moje pokusy:

http://old.mendelu.cz/~marik/cimrman.pdf
http://old.mendelu.cz/~marik/videa/video-limita.pdf

V každým souboru je pár animací ale jsou to jenom takove hlouposti.
Mimochodem: dřív na mě ty moje animace v Linuxu taky blikaly ale pak
najednou přestaly ... možná po nějaké aktualizaci Acrobat Readeru,
nejak jsem to presne nezachytil.

Robert Marik