Sazba matematickeho symbolu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 2 08:44:10 CET 2006

abas at mtf.stuba.sk wrote:

>Zdravim Vas, skuste napriklad
>$\bar{\varepsilon}_{\!\!A}^{\mathrm{p}}$, hadam to bude stacit.
>
>Svetu mier                 Marcel Abas

Osobne mam dojem, ze se jedna o obecnejsi problem, tykajici se asi
\fontdimen matematickych fontu.

Nemam to overeno (a bohuzel ted vubec nemam cas se tim zabyvat),
ale mam dojem, ze kdyz vysazim $$ H_H^H $$, tak to vypada
jinak (hure) nez kdysi, kdyz jsem s TeXem zacinal.
Index a exponent se radi pod sebe, i kdyz by to tak byt nemelo
(viz TBN strana 162 dole).

Podivam se na to, az mne zbude chvilka casu.

Lubos Kloc