rámeček kolem soustavy rovnic

Jan Vodolan jan.vodolan at tul.cz
Fri Mar 10 16:10:27 CET 2006

Dobrý den,
nedaří se mi vysázet rámeček kolem soustavy rovnic...
např.
  \framebox{
    \begin{eqnarray}
       A&=x+y \\
       B&=x-y
    \end{eqnarray}
  }

zkoušel jsem
\boxed{A=x+y},\fbox{A=x+y},\framebox{A=x+y},\makebox{A=x+y},\frame{A=x+y},\mbox{A=x+y}
nebo to dělat pomocí tabular..., ale jakmile se začne prolínat nějaké
víceřádkové protředí s rámečky tak to přestane fungovat ))-:

Jediné co by mohlo fungovat je manuální ohraničení pomocí 4 čar, ale to
se mi nechce.

jestli někdo víte jak na to, byl bych vám vděčný, díky.

Přeji krásný den ((-:
Jan Vodolan

PS: nejsem registrovaný člen cstug... takže když tak mi prosím pište na
JAN tecka VODOLAN zavinac TUL tecka CZ