lokalni predefinovani vnitrnosti makra

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 29 16:18:29 CEST 2006

On Thu, 29 Jun 2006, Milan Vancura wrote:

> Dobry den,
>

> Takto primo to samozrejme nelze, protoze \epsfbox nacte jako svuj parametr
> \endgroup misto "{EPS code}". Situace je o to lehce komplikovanejsi, ze
> \epsfbox neni makro s parametry, ale je v LaTeXovskem stylu: zjistuje si pomoci
> \futurelet levou hranatou zavorku.
>
> Mohl bych samozrejme neco ve stylu:
>
> \def\mujepfsfbox{\begingroup \def\epsfspecial{...} \epsfbox}
> \def\mujkonecepsfbox{\endgroup}
>

> \mujepfsfbox{EPScode}\mujkonecepsfbox
>
> Ale to bych nerad.
>
> Mohl by mi prosim nekdo poradit s definici \mujepfsfbox? Nejaky trik s
> [...]
Je tam mnoho boxu, takze pomoci \expandafter ani \after* to nejspis
nepujde. Na konci se ale v kazdem pripade vola \epsfsetgraph, takze bych
zkusil toto:

\def\mujepsfbox{\begingroup \def\epsfspecial{...}%
    \let\mujepsfsetgraph\epsfsetgraph
    \def\epsfsetgraph##1{\mujepsfsetgraph{##1}\endgroup}%
    \epsfbox}

> Dekuji,
>
> Milan Vancura

Zdenek Wagner