"Vertikalni kompenzace" v radkovem rejstriku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 15 12:39:52 CEST 2006

To je tak trochu trapas.. \vskip jsem samozrejme zkousel na prvnim
mistel ale nefungovalo - ale uz jsem prisel na co cim to bylo, tj. proc
to nefungovalo... problem byl v tom, ze moje makro pro odsazovani textu
vymazavalo vsechny horizontalni i vertikalni mezery... a proto mi to pri
pokusu o \vskip delalo neco jineho nez jsem chtel ...

Kazdopadne diky za pripominky, diky nimz se na veci clovek zacne koukat
jinak a najde i vlastni chyby.. J.Hajtmar