ConTeXt ruleez!

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Wed Jun 7 11:33:09 CEST 2006

Zdenek Wagner wrote:

> Me znalosti zpracovani XML v ConTeXtu jsou dost male, ale obavam se, ze
> bez XSLT se neobejdu, ale mohu ConTeXtem snadno nahradit XSL-FO.

Pro slozitejsi XML zpracovani se neobejdete, ale myslim, totez se udela
snaze a prehledneji v ConTeXtu (mimojine pro vyse uvedene duvody) nez v
LaTeXu.

XSL-FO zas prilis neznam ja, Hans se snazil formatovaci objekty
definovat, venoval tomu dost usili, ale mam dojem, ze mam dojem, ze to
neni obecne doporucitelna cesta.

Vit Zyka