Lámání matematické sazby

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jun 1 17:19:56 CEST 2006

Michal Friesl napsal(a):

> [...]
Dobry den.
Mne zarazi to \end{align*}. To zalamovani samozrejme funguje jen v
odstavcovem modu,
ne uvnitr okoli typu $$ ... $$, \[...\],
\begin{equation}...\end{equation} a vsech okoli z amsmath.
Neni nahodou problem v necem uplne jinem? Treba to, co se pise nize?
Ja pouzivam misto \DeclareMathOperator (podle baliku amsopn.sty) napr.
\newcommand\tg{\qopname\relax o{tg}} apod.
Zdravi
Jaromir Kuben