XeTeX pro Linux: zklamani :((

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Wed Jul 19 19:13:04 CEST 2006

On Wed, Jul 19, 2006 at 10:56:04AM +0200, Arnost Stedry wrote:
> dobry den,
>
> otestoval jsem jeste biblickou hebrejstinu a zda se, ze funguje take dobre.
> zdrojovy soubor i vysledne pdf lze nalezt zde:
>
> http://www.cs.cas.cz/~arnost/hebrejstina/
>
> arnost

Muzu se zeptat, jaky font pouzivate? (gen.tex na Vasi strance hlasi
403 :()

Zatim jsem tam zpozoroval jediny problem a sice to, ze vokal i (jedna
tecka pod konzonantou) je pod pismenem jod posunuty neprirozene
nahoru (viz 4. pismeno - tj. konzonanta - v patem slove prvniho verse).

Me to (s fonty "SBL Hebrew" i "Ezra SIL" dela taky; "SBL Hebrew"
ma navic drobne problemy s nekterymi akcenty).

(Zrejme je tohle na bugreport, akorat je otazkou, jestli je to
problem ICU, nebo tim, jak spolupracuje xetex s ICU...)

Diky!