mizejici slozene zavorky pri nacitani parametru makra

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Jul 19 16:40:22 CEST 2006

On Tue, 18 Jul 2006, Milan Vancura wrote:

> V tom pripade je to ma prvni objevena dan za stari meho TBN - tiskl jsem ji
> pred mnoha lety podle Vaseho navodu. Jeste v dobe, kdy to vypadalo, ze zadne
> vydavatelstvi se TBN neujme. A tak mi zustala dodnes. A teprve ted v ni vidim
> rozdil oproti pak te vydavane, "muj" treti odstavec totiz obsahuje pouze tu
> prvni vetu... Toz tak. Nejdu s dobou, a to je moje chyba :-))

Je to take moje chyba, ze jsem to hned v prvnim vydani nenapsal spravne.
Navic je to pro me dost davno, takze jsem zcela zapomnel, ze jsem tuto
informaci opravoval. Az Vase reakce mi to pripomnela. Dohledal jsem to
v errata.txt a shledal, ze jsem to opravil v dobe mezi prvnim a druhym
vydanim v Konvoji.

Zdravim

Petr Olsak