XeTeX pro Linux: zklamani :((

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Wed Jul 19 09:36:20 CEST 2006

to mate bohuzel pravdu.

jestli tomu dobre rozumim, tak skriptovaci engine je soucasti fontu
a je na znacich nezavisly a je treba "fontu" explicitne rict,
ze ted se pri vykreslovani ma pouzit tento engine.

obecne asi nejde rozhodnout, ktery engine se ma pouzit -- pro priklad neni
treba chodit daleko -- napriklad nemcina zakazuje ligatury na hranicich
slozenin, coz je presne priklad na pouziti ruznych enginu pri sazbe latinky,
a nevim, jestli treba v urdstine se nepouziva zrovna jiny engine pro psani
arabskych znaku.

--
Arnost Stedry
Ustav Informatiky AVCR