GS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Jan 18 14:21:40 CET 2006

On Wed, 18 Jan 2006, [iso-8859-2] Tonar Zbyněk wrote:

> Preji dobry den,
> v minulosti jsem resil tento problem prechodem pdf2ps,
>potom psmerge do jednoho dokumentu a zpet ps2pdf. Nevim ale,
>jak vypadaji
>Vase dokumenty a zda by tim nedoslo k nejake degradaci obrazku apod.

Aj to je moznost, ale je urcite lepsie pouzit povodne PDF (nasiel som
dokonca aj PDFmerge, ale je to mala katastrofa pod WXP, straaaaasne
pomale a nakoniec furt padne).

Asi napisem tych par riadkov programu, kde zacyklujem volanie
GS vzdy na jednu stranu (jeho prikazy vsak musim presmerovat do
volajakeho suboru, lebo inac sa nezastavi a teda nemozem ho
pustit na dalsiu stranu).

Zdravi
Ladislav Bitto