Sazba scénáře v LaTeXu?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jan 18 09:53:37 CET 2006

On Tue, 17 Jan 2006 lukas at schnauzer.cz wrote:

> Přeji hezký den.
> Máte někdo zkušenost se sazbou scénáře v LaTeXu? Šablony, skripty,
> odkazy, rady, nápady? Nechce se mi pouštět se do OO.org nebo (nedej bože)
> do MS Wordu, abych přepsal z rukopisu jedno soukromé dílko.
> Za všechny rady budu vděčen,
> Lukáš

Sazba scenare patri z typografickeho hlediska mezi to nejtezsi. Nejdrive
byste mel rozhodnout, zda ma vysledek slouzit jako umelecke dilo pouze pro
cteni, nebo zda se jedna o pracovni material pro rezisera a herce, nebo
zda je vhodne mit oboji, pripadne zda je nutne mit napr. siroke okraje pro
vlastni poznamky. Asi bych definoval ruzne typy objektu -- scenicka
poznamka, jmeno hovorici postavy apod. a definoval bych si pro kazde
pouziti sadu maker.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz