Uvozovky

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Jan 13 13:00:35 CET 2006

Problem je v tom, ze z csLaTeXovskeho stylu czech.sty se vola babelovsky
czech.ldf. Dale pri pouziti csLaTeXu by v hlavicce patrne melo byt
"preloaded format=cslatex". Jestli skutecne poustite program
cslatex.exe, tak je to podivne.
Nevim, jestli je to jeste pravda, ale MikTeX mel tu zvlastnost, ze se
pouzival format podle nazvu spousteneho programu. V pripade, ze
neexistoval program cslatex.exe, stacilo prekopirovat latex.exe a vse
chodilo, pokud existoval a byl vhodne umisten format cslatex.fmt.
Ale jestli se dobre pamatuju, mel jsem s instalaci cslatexu primo
instalatorem MikTeXu taky nejake problemy, dodelaval jsem ho tam rucne.
To byl taky jeden z duvodu, proc jsem nakonec presel na TeXLive. Zkuste
prohledat archiv konference (napr.
http://groups.google.com/group/cz.comp.cstex), nejake navody na
pocesteni MikTeXu se tam objevily, pokud si neporadite, napiste mi na
soukromou adresu, nekde mam navod, ktery jsem kdysi vytvoril pro
kamarada, snad bych ho jeste nasel.

Hodne uspechu s TeXem a nenechte se odradit pocatecnimi problemy.

Jiri Zelinka