otazka ohladom fontov

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jan 9 18:08:18 CET 2006

On Mon, 9 Jan 2006, David Necas (Yeti) wrote:

> To neprojde.  Ovšem na 600dpi[*] projde i 200pt...

> ...a LaTeX toto nerespektuje a přidává uživateli problémy,
> abych vás parafrázoval.

LaTeX povoluje ty velikosti, ktere projdou ve vsech beznych rozlisenich.

> Yeti
>

> [*] Bavíme-li se kdovíproč o bitmapových fontech.

Protoze CM fonty jsou bitmapove. To, ze byly dodatecne prevedeny jednak
firmou Blue Sky Research, a jednak Malyshevem na Type 1, je jina vec.

PS fonty v LaTeXu takove omezeni nemaji, i kdyz se da vyrobit PS soubor
takovych rozmeru, ze si s tim GS neporadi...

> --
> That's enough.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz