otazka ohladom fontov

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Jan 3 14:28:07 CET 2006

On Tue, 3 Jan 2006, Zdenek Wagner wrote:

> To jde v plainu, LaTeX zakazuje \mag a do DVI natvrdo napise vlastni
> hodnotu. Ja osobne delam plakaty na velikost A3 beznymi pismy, protoze se
> to pohodlne kontroluje v gsview, a zvetsuji az vysledny PS.

ja to robim podobne, ale vacsinou rovno na A4. Aby som nemusel este
vytvarat (alebo editovat) druhy subor, tak pridam prikazy (ked je
poster OK) pred \begin{document} napr. (rozmer A4 nikde nemenim).

\special{ps: 4 4 scale}\voffset-22cm\hoffset3cm

Ak nahodou este chcem pokracovat, staci ten riadok okomentarovat a mam
zase A4 a na mieste.

Namiesto \special{ps: 4 4 scale} sa da pouzit aj \mag=4000
(ako to uz poznamenal aj pan Olsak).

Zdravi
Ladislav Bitto